Vandaag: aardappels, prei, gehaktbal Morgen: aardappels, hachee, rode kool Woensdag: krieltjes, Schnitzel met ui/paprika en sperziebonen Donderdag: aardappels, broccoli en bloemkool, worstje Vrijdag: macaroni
Na een weekend vol friet, shoarma en pizza (carnaval ) vanavond pasta met extra veel groenten in de saus .
Vandaag: aardappels, witte bonen in tomatensaus met schnitzel Morgen: pannenkoeken bakken (man en zoon eten soep, vinden pannenkoeken niet zo lekker) Woensdag: aardappels, vlees en groente nog te kiezen als ik in de winkel sta
Vandaag: kip kerrie met paprika, courgette en rijst. Daarbij een salade van sla, tomaat, komkommer en ei. Morgen: macaroni
Zelfgemaakte gnocchi. Deze bak ik dan aan, daar gaat chorizo bij, verse groenten en een saus gemaakt van cherrytomaten met basilicum.
Vanavond voetbal op tv, dus voor m’n man een goed moment om shoarma te willen bestellen als de kinderen op bed liggen. Vooruit dan maar Voor de kinderen spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus en gehaktballetjes
Roerbak met spruitjes, salami en geitenkaas. Eigenlijk moesten er ook gebakken krieltjes bij maar die ben ik vergeten te halen.