Restje van gisteren. Gisteren een grote pan kipkerrie gemaakt. En gelukkig nog veel over! kip bakken, zak oosterse wokgroente erbij (met taugé en peulen), spitskool erbij, kerriesaus erbij, meewarmen, blikje ananas op het einde. Lekker met rijst!
Oh en de rest van de week eet ik dit: di: Bonenschotel met prei, vegetarische gehaktballetjes en wraps wo: andijviestamppot (a la creme) met gerookte kip do: sperziebonen, braadworstje en aardappels.
Vanavond bami met groenten, kroepoek, zuur, gebakken uitjes, eitjes. Morgen italiaans stoofvlees, waarvan we hopelijk woensdag ook nog kunnen eten en donderdag risotto
Man en kinderen eten; slavink met gekookte aardappels en rode bieten. Ik eet & drink 2 eieren met een slavink en een spinaziesmoothie
Gisteren Surinaamse kip massala met kousenband op een rotivel. Vandaag gewokte groenten in oester/knoflook woksaus, met rijst en een groentenloempia. (Ook voor de week zonder vlees)
De rendang zit al in de slowcooker, daar eten we toemis boontjes, nasi goreng en zoetzure komkommer bij.
Sperziebonen, aardappels en een rundervink En ik ben een grote pan tomaten groente soep aan het koken. Lekker veel groente erin Jammie
Wij gaan zelf pizza maken. Met groente tot grote ontsteltenis van onze kinderen. Die zijn DOL op groente, maar op pizza hoort alleen kaas en worst en olijven volgens hen Gisteren aten we bij de grote gele M omdat ik ineens kipnuggets met kerriesaus MOEST En ik denk dat het morgen pasta wordt. Maar dat kan morgen ineens anders zijn aangezien ik alleen maar door mijn strot krijg waar ik op DAT moment trek in heb Ik heb wel vaak trek in soep, dus dat is altijd een optie. Wel zelf maken natuurlijk!