Ga wokken Broccoli Paprika Wortel Lente ui Sugar snaps Ui Knoflook Kipdijfilet Cashewnoten Met een sausje van oestersaus en vissaus Eten er rijst bij, laat zelf de rijst achterwege.
Sportavond van de oudste; snelle hap want moeten om kwart voor 5 al weg en pas laat thuis. Broodje kroket voor de jongens. Uit school een grote schaal met rauwkost & fruit. Ik neem 2 oven frikandellen met een salade.
Ik ga een lente risotto maken: tuinerwten, groene asperges en kastanjechampignons, groentebouillon, wat goeie witte wijn, en kipfilet. Daarbij maak ik een simpele salade van veldsla, cherrytomaat, komkommer en selderij met een frisse dressing.
Gisteren: Verse pasta, eendenborstfilet, broccoli en portsaus Vandaag: Aspergesoep en broodjes , dochter eet tomatensoep Morgen: 10 gangen uit eten
Geen puf meer om te koken na een lange dag werken en mijn man eet buiten de deur, dus pizza voor mijn dochter en roerei voor mij.
Man eet met de kinderen bij schoonouders. Ik heb nog bleekselderij over van de bolognesesaus. Daar heb ik een maaltijdsalade mee gemaakt met nog gepocheerde kip, walnoot, mandarijn en yoghurtdressing. En as we speak eet ik het lekker op voor de tv met een goed glas witte wijn