Vanavond: andijviestamppot met kip. Niets bijzonders. Morgen: restje pasta uit de vriezer. Do: gewokte groente, maar ik weet nog niet met wat vr: kipkorns uit de airfryer met een goed gevulde salade (en italiaanse bol) za: vega risotto met mozarella zo: italiaanse pasta van courgettespaghetti met basilicum (vers) en pesto
Jaa en het is zo makkelijk te maken, heb altijd een pan vol. Deel vries ik dan in. Voor drukke dagen.
Zalm met roomkaas uit de oven voor ons, een hamburger voor onze dochter. Spitskool met spekjes, sla en gebakken aardappeltjes met kruiden.
Voor dochter kippensoep, die is ziek. Zoon: Aardappels, doperwten, stukje kabeljauw Wij: Bami met pittige garnalen. Geen zin om naar de winkel te gaan met een ziek kind dus maak van alle resten uit koelkast en vriezer even een maaltijd waar iedereen blij van wordt.
ML eet niet thuis. Ik eet met dochter bietengalette met geitenkaas en een salade. En zoon eet een salade met gerookte zalm en pitabroodjes.
Voor mijn dochter gebakken aardappeltjes, rauwkost en vissticks, ik eet een broodje visstick met salade, lekker culinair
Ik eet wortelfrietjes met kipworst de rest van het gezin eet andijviestamppot met spekjes en rookworst. Morgen eten we (gebakken) aardappels met wortels & doperwten en kipworst. Ik eet dan een salade of soepje. Vrijdag makkelijke dag hier; pizza, poffertjes of een broodje.