Ik denk dat ik de pizzastenen maar weer eens opzoek en we pizza van de barbecue gaan eten, ik houd van dit weer!
Gisteren werd het broodje knakworst en tomatensoep (maaltijdsalade voor mij), omdat ik te beroerd was om te koken. Vandaag eten we wat eigenlijk gisteren gepland stond: Kip kerrie met ananas en doperwtjes (met mijn eigen kerriepoeder), basmatirijst en komkommersalade
Ik ben in de war, dacht dat het zaterdag was. Dan kan dit, op vrijdag sporten beide kinderen dus gaat dit niet lukken Dochter eet bij vriendin, zoon brood met omelet en groenten erdoor. Wij gaan denk ik maar voor asperges met zalm(man),Ham, ei, kaas, hollandaisesaus
Linzensalade met feta, rode ui, platte peterselie, basilicum, komkommer, avocado en balsamico dressing. Daarbij bak ik een stuk kalkoenbiefstuk.
Gister couscous met allerlei gegrilde groente, granaatappelpitjes en feta. Vandaag aardappels, wortels en varkenshaas
Gisteren ipv agv toch maar onverwachts gebbqd. Voor vandaag staat er toad in the hole op het programma maar ook dat kan best weer bbq worden.
Wij eten straks zelfgemaakte witte broodjes met zaalouk (auberginetappenade), rauwkost, pakora's en ik snijd misschien nog wat frietjes erbij nu ik toch al aan het frituren ben.
Zelfgemaakte paprika-courgettesoep met zelfgemaakt brood en smeersels. Lekker makkelijk zo op de eerste vakantiedag