Gourmetten. Bbq-en was achteraf gezien ‘beter’ geweest met dit weer, maar ach, de bestelling stond al bij de slager
Kip massala met aardappel en kousenband op een roti vel. Edit: bovenstaande eten we morgen. Vandaag gebakken zalm, spinazie a la creme en ovenfriet.
Een bordje overgebleven lasagne voor mij. Manlief een maaltijd salade en wat stokbrood. En de kids een mini pizza, kidneybonen en komkommer. De zondag is altijd een beetje random.
Ik denk kippendijfilet met lente ui en cashewnoten uit de wok. Fabriceer er wel een soort sausje bij en heb vast nog wel ergens wat rijst. Maar als mijn man er zin in heeft mag ie ook de barbecue aansteken vanmiddag. Ook leuk en lekker.
We gaan eindelijk barbecuen: Zelfgemaakte kipsaté, gemarineerde varkenshaas en hamburgers, rauwkost, ananas, stokbrood en verse kruidenboter, pindasaus en diverse dipsausjes
Wij gaan ook bbqen, even de restjes opmaken. We hebben nog worstjes, gemarineerde kip en speklap. Daarbij salade, komkommer en stokbrood. Zelfgemaakte pindasaus en andere sausjes
Vanavaond gaat mijn man koken. Die wilt iets met tofu maken..... Gatver.... Maar ik probeer het en heb wel voor de zekerheid kippendij uitgelegd hihi. Als we t niet lusten hebben we in ieder geval iets achter de hand.
Wij vieren de verjaardag van de jongste vandaag en hebben daarom wat eters, ik ben een ‘italiaans buffet’ aan het maken: - lasange - bolognese saus (uit de slowcooker) - Alfredo saus - drie soorten pasta - twee salades - knoflookstokbrood - ‘gewoon’ bruin stokbrood