Heb zo’n vermoeden dat het kwark gaat worden. Gister 2 verstandskiezen laten trekken met nogal wat tegenslag dus gewoon eten gaat hem niet worden ben ik bang.
Halen eten op en eten het dan bij Mn vader op, kunnen we met zn allen even wat eten. Denk dat we chinees halen.
Romanesco Zelf gemarineerde kipfilets (knoflook, chili, sambal en ketjap), die gaan in blokjes in de wok Nasi goreng
Zoals elke vrijdag gooien we de airfryer aan. Vorige week met kroketten, nu met kipkorns (2 pp). Lekker op een volkoren pistolet met heel veel mayo en curry. En denk ik wat sla erbij!
Morgen: pasta met courgettespaghetti en rundersaucijs, ui, knoflook, tomatenpuree en creme fraiche Overmorgen: kiphaasjes met paprika, roerbakgroente, bosui, ananas en kerriesaus. Met rijst. Grote pan met restje voor in de vriezer.
Shoarma vlees met knoflooksaus, opgebakken aardappels, broccoli en snoeptomaatjes/komkommer. Morgen oven frikandellen met friet en wortels. Voor mijzelf maak ik wortelfrietjes. Zo: Zalm, spinazie en 2 gekookte eitjes, voor de jongens vissticks en aardappels erbij. Ma: Pasta met gehaktballetjes en kaas, groente