Kabeljauwpakketjes uit de oven met tomaat courgette basilicum en pijnboompitjes. Daarbij eten we pasta met olijfolie, rode peper en knoflook
Vandaag McDonaldks. Morgen komen mijn schoonouders mee eten. Lekker makkelijk tortilla’s met sla, avacado, zelfgemaakte guacamole, fajita saus, maïskolven, en zelfgemaakte krokante kiprepen erbij.
Macaroni voor de mannen des huizes, voor mij een pizza. Sinds de zwangerschap kan ik niet meer goed tegen macaroni.. Iets met misselijkheid.
Nadat ik mijn kinderen en vriendje entertainde met een ontploffende voorhoofdsholte gooide ik frikandellen in de airfryer en die aten we op een broodje. Ik vond het wel even best. Morgen weer een dag om te koken.
Tussen het sporten en de zwemles door snel een broodje knakworst gegeten. Mocht ik in de loop van de avond nog trek krijgen dan ontdooi ik wat zelfgemaakte tomatensoep, heb ik dan nog honger, dan staat er nog een pint ben& Jerry in de vriezer.
De kraamverzorgster had een grote pan tomatensoep gemaakt, samen met onze dochter van gegeten en toen ze op bed lag nog met zijn tweetjes genoten van heerlijke sushi.
Taco Shells gevuld met gehakt, kitneybonen, mais, courgette, paprika en tomaat. Saus van passata met Mexicaanse kruiden erdoor. Als laatste kaas erover.
Witlof met ham en kaas uit de oven. Gekookte aardappelen en een gekruid speklapje. Ben de vriezer leeg aan het maken
Gisteren at ik witlof met ham & kaas, gehaktbal en gebakken aardappels. Partner at spinazie met ei en jongste dochter at worteltjes. Oudste dochter is logeren. Vandaag maak ik een pan goulash, lekker met veel aardappels, paprika en ui.