Gisteren groentepasta met pesto/boursin,en kipfilet blokjes op manlief/kids hun keuze . Vandaag mocht ik kiezen en wordt het een saoto soep heb ik al weken trek in.
Kids en man eten andijvie stamppot met een gehaktbal. Ik eet puntpaprika gevuld met gehakt, uit en geitenkaas.
Ik heb dat ook hoor. Dit keer zelfs al na een heel menu dat ik nog trek had haha. Ach, zo vaak eten we het niet en zoontje vindt een Happy Meal helemaal geweldig.
Gisteren hadden we spaghetti met knoflook olie. Gegrilde courgette, paprika en ui met zalm uit de oven. Vandaag weet ik nog niet want mijn man kookt.
Gisteren: Gegrilde kip, Ratatouille met mozzarella en krieltjes uit de oven. Vandaag: Aardappels, spinazie, gehaktballen
Man kookt vandaag en heeft spaghetti met pittige pastasaus op het menu staan en is net met het dessert in de weer geweest. Hij heeft een laagje bitterkoekjes Met daar bovenop een laag mascerpone Dan banaan En zelfgemaakte karamelsaus met harde stukjes karamel daar bovenop. Het ziet er in ieder geval heerlijk uit
Kippendijen met een salade en een gebakken ei. De kinderen en man eten wortels, opgebakken aardappels en kippendijen.
Mijn oudste dochter is geslaagd voor haar eindexamen en mocht kiezen: het werd patat en snacks van de snackbar
Gisteren rundergoulash met paprika en rijst. Aangezien we nog veel over hebben, vandaag ook alleen dan met aardappel. Voor mijn zoontje misschien nog wat appelmoes erbij.
Gisteren: Kinderen kippensoep met brood, beiden ziek Man: Broodjes bal met pindasaus en een salade Ik: Spaghetti met tomaat Vandaag maak ik "Chinees" : Bami, Saté , Babi Pangang, Loempia's en nog iets van groente maar dat moet ik nog even bedenken. (niet werken heeft zo zijn voordelen )
Kha rijst met boontjes en saté De rest eet gewone rijst met boontjes en saté. Morgen eten we een kip, mais en bonen schotel met chips en kaas.
Gisteren linzensoep gemaakt met ciabatta en rauwkost. Vandaag stamppot rauwe andijvie met spekjes en ui. Daarbij een rundervink.