Spaghetti met een ‘saus’ van olie, knoflook, ansjovis en tomaten en chili. Overheen rood gebakken biefstuk stukjes en gegrilde gamba’s. Man zijn lievelingseten.
Turks brood gevuld met truffelmayo, zongedroogde tomaten, sla, pijmboompitjes, parmezaan en rosbief. Kids mochten kiezen wat ze wilde : poffertjes met witte en bruine chocola en aardbeien, ook geen straf
Mn zoontje mocht vandaag extra dagje thuis blijven van school en heb deze dag ZIJN dag genoemd. Betekend dat hij de hele dag filmpjes mag kijken, dan maken we een vakjesbord met allemaal lekkere dingetjes als lunch enz.. Echt even 1 op 1 tijd met hem. Nu gaf ie net aan: mama het is toch mijn dag vandaag? Dan mag ik ook kiezen wat we vanavond gaan eten Haha nou helemaal prima lieverd, kies jij maar lekker. Dus ben benieuwd wat t gaat worden.
Mijn zoon mag vandaag kiezen wat we eten. Het is mini pizza geworden met kippenpootjes en 1 wortel Dat dus...
Bloemkool met kerrie uit de oven. Zelfgemaakte kip cordonblue en zoete aardappel puree met verse peterselie.