Bij schoonouders gegeten, frieten met stoofvlees (er was ook tomaat met rode ui en witloofsalade, maar daar niet van gegeten wegens toxo)
Rauwe groenten moet je goed wassen, witloof wordt niet gewassen en ook al hebben ze de tomaten wel gewassen, ik leg dat risico niet in hun handen, ik weet niet wat de richtlijnen hieromtrent zijn in NL, maar hier is dat normaal
Nooit geweten hier bij de laatste zwangerschap 9 maanden op rauwe groente geleefd als in diverse salades. Gelukkig waste ik alles zelf wel goed.
Man at met de kinderen mee dus aangevuld met tomaat en komkommer. Ik heb samen met dochter (die had gesport) nog pasta gegeten met tomaat, knoflook, basilicum en parmezaan.
Gister sla, aardappels en kip Vandaag bami met sate, satesaus en gebakken eitje. Alles zelfgemaakt En maar eens bedenken wat we komende week gaan eten met die hitte.
Saai. Doperwten en wortels, lekkerbekken en rösti rondjes uit de airfryer. Morgen maak ik broodjes Surinaamse kip. Lekkere berg paprika en komkommer erbij Zondag BBQ. Heb mega champignons gekocht om er ook op te leggen. lijkt me lekker!
Doorgeschoven naar vandaag. Gisteren de restjes pannenkoeken gegeten die nog over waren (man at weer niet thuis).