Vandaag voor mijn dochter broodje hotdog en rauwkost en ik eet een maaltijdsalade. Moet een hele dag werken onverwachts.
Jongste dochter wil graag Antilliaans eten, dus vandaag eten we saté ku batata (van de bbq) met pittige uitjes en komkommer
BBQ, mede op verzoek van de kinderen, en zelf heb ik ook geen zin om te koken met dit weer. Het vlees haar ik zo bij de slager, dus hoef ook niets te marineren.
Taco's met gehakt, maïs, reuzenbonen en tomaat. Erbij tomatensalsa, geraspte kaas en geprakte avocado
Toch maar een keer aardappels en broccoli. Kaassaus. Vega steak. Met ventilator aan. Elke dag sla is ook niet wat. Morgen weer
Ga vandaag broodje gezond eten. Mijn lijf voelt alsof er een vrachtwagen vannacht overheen is gereden, geen idee hoe het komt maar dus totaal geen zin de keuken in te gaan
Ik heb de hele dag al zo’n trek, snap er niks van met dit warme weer. Wij eten koude pasta salade met speklapje, tomaatjes, komkommer en feta kaas erdoor. Ik neem alles zonder pasta en met sla.
Dochter aardappel kroketjes en frikandel Wij frietjes en broodje frikandel speciaal/broodje kaas soufflé