Ik denk wok noedels met extra veel groenten, we gaan morgen op vakantie en dan eten de kinderen ongeveer 5 van de 7 dagen patat, dus nog even snel wat extra vitamientjes erin stoppen.
Gister hadden we shoarma met pitabroodjes, salade en knoflooksaus. Vandaag bloemkool/wortelen, aardappelen en speklapjes
Natuurlijk wel, maar als wij uit eten gaan mogen de kinderen zelf kiezen wat ze bestellen. Soms eten ze wel wat tapas mee, en laatst wilde mijn zoon per see vindaloo. Daar kwam hij hard van terug. Maar zelf at ik vroeger ook alleen maar patat op vakantie, vond ik geweldig! En ik ben er absoluut niet slechter van geworden hoor. Overigens is het niet zo dat mijn kinderen helemaal geen vitamines binnen krijgen op vakantie, ze eten heel graag fruit en regelmatig maak ik tussen 18-19u een grote schaal vol met groente en fruit zodat ze zelf kunnen pakken (Wij gaan niet voor 21u uit eten).
Zelfgemaakte pizza met gorgonzola, rucola, knoflook, rauwe ham en champignons. Oh mèn, het was echt goed. Ben in staat om naar beneden te lopen nu (lig in bed) en het laatste stuk op te eten!
Waarom lees ik dit soort berichten om deze tijd? Ben ook in staat om uit bed te gaan en te gaan snaaien omdat ik nu trek heb door het inbeelden van je pizza