Wij hadden gehaktballetjes in tomatensaus uit de slowcooker. Daarbij spaghetti, gebakken champignons, gegrilde courgette en wat komkommer.
We zijn aangekomen op onze camping. Het was te laat om nog uitgebreid boodschappen te doen. Dus we moesten wel aan de pizza . Ik had een heerlijke zalm pizza met een lekker glas rosé (stond een fles klaar in de cottage).
Vandaag had ik pasta met cherrytomaten, kastanje champignons en tuinerwten. Dit met kipdijfilet, Boursin en een beetje light kookroom. Een salade van buffel mozarella, tomaat, rode ui, verse basilicum, en rucola en een beetje balsamicodressing.
Kippenpootjes, aardappelkroketjes en appelmoes. Daarbij een courgette in plakken gesneden en even in de oven gedaan met geraspte kaas erbovenop.
Ik had gisteren weer eens teveel gemaakt. 2x gekookt maar 2x 4 personen omdat ik dat zo gewend ben. Dus vanavond weer nasi met gebakken ei, en pindasaus. En pasta tomaat. Wie wat kiest maakt me niet zo uit denk precies andersom vergeleken met gisteren.
Gister courgette brood (en zojuist als lunch ook nog). Vanavond maak ik quesedilla met gehakt, tomaat en bosui.