Chicken tonight sate, met daardoor een uitje, 3 kleuren paprika, sperziebonen en geruld gehakt. En we eten daar rijst bij
Verwarm de oven voor op 180 graden. Snijd de kipfilets over de dikte bijna doormidden en klap ze open. Leg op elke kipfilet een plakje brie en vouw dicht. Bestrooi met zout en peper. Pak de kipfilets in met het ontbijtspek en zet eventueel vast met cocktailprikkers. Even in een pan bakken tot het spek bruin wordt . In een ovenschaal in de oven voor 25-30min. In de kip doe ik ook nog wel is honing.
Man en dochter : Garnalen, rode curry en woknoodles Zoon: stamppot Andijvie en kipfilet Ik: Spaghetti met .....?
Pizza van de domino’s. Vragen de meiden echt al heel lang om, mijn man eet niet thuis en ik heb bekkenpijn dus ik vind het wel prima zo
Wordt verplaatst naar morgen. Vond vandaag een kilo magere runderlappen in de bonus dus die staan nu al een paar uur te pruttelen. Zoete aardappelpuree met verse peterselie erbij en gestoomde broccoli it is...
Wij aten oosterse kip met witte kool en spuitjes met rijst. Recept van de AH. Was erg lekker. Jongste smulde er van.