vandaag waren er gekruide krieltjes, groentenmix van boontjes wortel broccoli en wortel, sla, kabeljauw en kibbeling uit de oven. morgen opgebakken aardappel, rauwe rode kool, stoofpeertjes, gebraden rundvlees en voor mijn man en kids varkenshaas
Man gaat uiteten met vrienden. Zoontje en ik gaan pizza maken, en dan spelen we ons eigen restaurantje. Stelt weinig voor maar zoontje vind het geweldig
Kinderen maken steak met zelfgemaakte kruidenboter, gebakken aardappels, broccoli en komkommer. Stond eigenlijk eerder van de week op het menu maar planning liep anders.
Ik schoof vandaag bij schoonmoeder aan: soep met daarna rijst en kip op z'n ecuadoriaans. Meloen en papaya toe (wij eten 's middags warm). Omdat 't zaterdag is eet hij vanvond biologische hamburger met vers stokbrood en zoontje wrsch ook. Ik denk ik stokbrood met lekker smeerkaas je, olijfolie met tomaat, olijfjes.
Kip in een kruidenkaassaus met rijst, kinderen krijgen er wortelen en erwten bij, man en ik boontjes. (had niet genoeg dus dan maar verschillende groenten)