Man eet weer op het werk en zoontje is nog steeds ziek dus ik denk ramen uit een pakje. Geen zin om met een ziek kind boodschappen te gaan doen en uitgebreid te koken voor mezelf.
Kip pizzaiola van chickslovefood. Kip in tomatensaus in de oven, dan afbakken met salami en mozarella erop, serveren met wat pasta erbij! Bijna klaar
Wij hebben patat uit de airfryer ook ontdekt.. heel slecht dat ons dat is overkomen dat eten we dus...
Aardappelschijfjes uit de oven, erwten/peentjes, vegetarische satéschnitzel en salade met appel en cranberries.
Wij hebben onderstaande gegeten. Ipv 3 kipfilet heb ik er 2 kipfilet in gedaan en spekjes. https://www.smulweb.nl/recepten/1348161/Pasta-met-kip-spinazie-champignons-en-boursin
Kinderfeestje van dochter, zij eten frites met een snack wij brood ofzo denk ik. Gisteren: Spaghetti Vongole, eten we al 10 jaar op Valentijnsdag en het was weer heerlijk!
Afrikaanse drumsticks, gebakken aardappelen en ik heb nog winterpeen over. Daar maak ik puree of 'koekjes' van. Even kijken waar ik zin in en tijd voor heb.