Wij gaan lekker uit eten voor Valentijnsdag! En aangezien ik geen man in mijn leven heb, doe ik dat lekker met mijn drie allergrootste liefdes
Gehaktbal kiekeboe met spinazie en aardappel https://www.24kitchen.nl/recepten/gehaktbal-kiekeboe-met-spinazie-en-aardappel?fbclid=IwAR1Y4Jey95ToJEaiMz3TtpyhWfmxsRnNCBsq75M4H-g4ve1HtXPl87mlZMs
Of frietjes uit de oven met Deense frikadeller en bietjes, of kip pizzaiola met pasta (paar pagina’s terug werd dit genoemd en lijkt mij heel lekker).
Pfff wat een wisselende dingen. Ik merk dat ik dat koken toch steeds verschrikkelijker vind. Avond zo'n verspakket, een avond pasta, een avond brood en dan met geluk nog een restje uit de vriezer van het verspakket van de week ervoor..en dan weet ik het niet meer. Vanavond voor mij een zalmpje en gebakken aardappeltjes met sla. Voor de kinderen visvingers met gebakken aardappeltjes en rauwkost.
Het wordt de kip pizzaiola met pasta. Dat is het makkelijkst en snelst te maken met een zieke peuter. Het staat nu al in de oven, dan hoef ik straks alleen de salami en mozzeralla toe te voegen en de pasta te koken.
Ik ga de penen raspen en er een salade van maken. Ik kwam net ook nog ijsbergsla tegen en heb inmiddels ook geen zin meer om veel meer met die penen te gaan doen
Mannen zijn naar de motorbeurs en eten onderweg. Ik eet bij mijn ouders: frietjes, kipschnitzels en salade
Verse lasagne gemaakt met daarbij een salade van rucola, rode ui, mozarella, cherrytomaat, basilicum en een beetje balsamico dressing.