Restje soep met focaccia uit de tgtg box van de bakker en rauwkost erbij. Nu is de koelkast helemaal leeggegeten en kunnen we morgen op vakantie
Het is een wit pistoletje en kippensoep geworden. Uit blik, want niks meer in de vriezer Mijn man en de kinderen gaan wel bbq’en
Wij zouden agv eten. Spruitjes. Maar aangezien man pas om 2000 uur thuis is en ik met de kids heerlijk naar het strand ben geweest zitten er nu pizza's in de oven.
Spaghetti met zelfgemaakte saus door vriend, daarbij een salade. Morgen aardappelpartjes met schil, doperwtjes en kipfilet.
Vandaag waren het frietjes uit de airfryer met Zweedse balletjes van de Ikea + saté saus niet de meest gezonde maaltijd... En morgen bbq samen met schoonvader en z'n vrouw wat vlees halen, salade maken; heerlijke fruit salade als toetje. Helemaal zin in
Oudste dochter wil graag koken. Ze maakt chili con carne en ook het weekendtoetje. Geen idee hoe ik dat moet noemen, want ze vond het recept op instagram. Het is chocolate chip cookie dough in een ovenschaaltje met daarop marshmellow en dan weer wat dough en dat gaat de oven in.
Vanavond naar een concert met mijn zusje, daar ergens in de buurt gaan we wat eten. Mijn man en de kinderen eten pannenkoeken bij opa en oma