Oh, dat is jammer! Hier is het juist 1 van de gerechten die alle kinderen lekker vinden. Verder zijn ze het zelden eens
Is het misschien ook wel hoor. Maar ik ben met dit recept opgegroeid, dus voor mij is het daarom heel logisch. Waarschijnlijk is het nog steeds lekker als je de banaan weglaat.
Zelfgemaakte Zweedse gehaktballetjes in roomsaus met cranberrycompote, geroosterde rode bietjes en pommes duchess
De mannen eten pizza. Ik ga uiteten met een vriendin Verder ga ik alvast een pan erwtensoep maken voor morgen
Ik ben alleen met de oudste. Ik denk dat we allemaal hapjes gaan maken en eten. Dat vind ze altijd heel gezellig
Op verzoek van mijn dochter: opgebakken aardappels, gehaktbal en sperziebonen. Ik zelf eet een maaltijdsalade.
Een plaat gemaakt van deeg, met daarop een saus van tomaten, belegd met kaas en met mengsel van diverse groenten erover gedrapeerd. De kinderen met salami.
Ik had geen zin om nog naar de winkel te gaan. Het zijn aardappelblokjes met spekjes, erwten en rauwkost geworden. Als toetje nog vanilleijs met de bramen die we deze zomer geplukt hebben.
En, was het lekker uit de slowcooker? Ik heb al redelijk wat recepten van die site gemaakt, vaak echt lekker!
Gisteren hebben de kinderen de restjes opgemaakt van de dag daarvoor (gehaktballen in tomatensaus uit de oven met mozzarella, verse basilicum en tomaatjes). Wij hadden grote kippenbout, zoete aardappelfrietjes uit de oven en daarbij een salade. Vandaag eten we Thaise groenten met kip en kokosrijst.
Was echt heerlijk!!! Dit heb ik meteen genoteerd als blijvertje! Ik heb het recept iets aangepast. Kip even door de maïzena gehaald en kort aangebakken en daarna in de slowcooker gemikt. De ingrediënten van de boemboe rauw klaargemaakt ipv voorgebakken en daarna in het bakvet van de kip aangebakken. Kokosnelk erbij en 4 uur op low. Ik zag inderdaad nog meer lekkere gerechten op die site staan. Heb al wat dingen genoteerd, die ik nog wil uitproberen. Kan jij nog wat aanbevelen?
Ik ga nu aan de bolognese saus beginnen (slowcooker). En vanavond kook ik daar nog wat pasta bij en maak ik een tomaten-mozzarellasalade. Op vrijdag heb ik altijd maar 45 min om eten op tafel te krijgen en het op te eten ivm chauffeuren van sportende kinderen.