Op verzoek van de kinderen vandaag: Paprika gevuld met rijst, gehakt en mais met daarnaast Griekse salade
De slowcooker staat aan, Pulled chicken moet het worden met Turksbrood erbij en wat salade voor man en kinderen. Ik eet op werk lasagne en taco's
Gisteren: Zelfgemaakte frietjes met schil uit de oven, Turks brood, knoflook met bieslook saus gemaakt van Griekse yoghurt en zelfgemaakte kipshoarma. Een salade erbij en klaar. Was heerlijk.
Vandaag eten we pasta met kalkoenbiefstuk, broccoli, kastanje champignons, rode ui en pesto saus. Niks erbij en lekker met een bord op schoot voor de ventilator
Wij eten van alles en nog wat vandaag: Salade met veldsla, tomaatjes, mozzarella, avocado, komkommer, bosui en roze garnaaltjes. Een diepvries pizza extra cheese van big americain en stokbrood met aioli, kruidenboter en tapenades. En nog rauwe paprika voor erbij (zijn de kinderen dol op)
Haha, ik geloof dat dat best wel meevalt, als ik dat zo lees bij jou . En daarbij ben ik voornamelijk een meester in het herkennen van een lekker recept, maar zelf bedenken is een ander verhaal
Ooit heb ik gelezen: ‘een recept is enkel een leidraad’. Voeg toe of laat weg wat je wilt. Maar jouw eten elke avond... dat kan ik niet hoor haha
Ik had spiesjes gemaakt, met maiskolf en stokbrood. En dan op de BBQ. Morgen uit eten met een vriendin bij t' zusje
McDonalds met dochter... Geen zin om boven het fornuis te staan met deze warmte Vriend eet wat met vrienden
Köfte van de bakplaat met aardappeltjes uit de airfryer, witte bonen in tomatensaus, een yoghurtsausje (cacik), salade en turks brood.