Ja, super blij mee! Vorige week worteltjes mee gemaakt en ik was echt verrast hoeveel smaak erin zat (ook van een klein beetje sinaasappelrasp) en hoe perfect gaar ze waren. En met kerst ga ik er fruit mee bereiden voor bij het dessert. Ideaal, kan gewoon na het terugkoelen nog in de vacuumzak bewaard worden. Ben nu ook benieuwd naar de varkenshaas vanavond
Gisteren pannenkoeken Vandaag aardappelgratin met room en kaas, varkenshaas met champignon-roomsaus en een salade met tomaat, komkommer en feta.
Welke heb je? Ik zit er ook al een tijdje over te twijfelen en nu met jou ervaring ben ik zo goed als overtuigd .
Ik heb deze: https://www.sousvidekenner.nl/sous-vide-producten/sticks/wartmann-wm-1507-sv-sous-vide-stick/ Bleek alleen dat mijn soeppan wel groot genoeg was, maar ook te laag (dacht dat mijn research goed was ). Dus alsnog een waterbak erbij gekocht, wat ik eigenlijk niet wilde vanwege ruimte gebrek haha. Maar die is ook meteen lekker ruim en kan dan meer in, dus nu toch wel blij mee. En nu bewaar ik daar de speciale vacuümzakken in)
Tnx, ik ben heel benieuwd. Las hier al dat sommigen het zo heerlijk vonden, dus ik dacht die gaan we proberen. Ik begin mn weekeetplanning tegenwoordig met: wat zullen we eens in de slowcooker maken
En vooral wanneer is het handig Zoals vanmiddag heb ik vergadering dus als ik thuis kom om 17.00 dan is de erwtensoep klaar. Ideaal.
Ja zo doe ik het ook. Weet dat ik vandaag tot half 6 een paar handenbindertjes heb waardoor ik echt niet even kan voorbereiden. En morgen zijn we van 14-18 onderweg naar afspraken en hobby's, dus dan gaat die ook aan.
Nee gauw gebruiken hoor. Ik heb hem 3 weken en kan al niet meer zonder. Het gemak is fijn, maar vooral de smaak. Ik maak mijn spaghettisaus op dezelfde manier als in de pan. Maar hoeveel zachter het vlees is en hoeveel meer smaak eraan zit had ik van te voren echt niet gedacht.
Wrappakketjes uit de gril gevuld met paprika, ui, gehakt en cheddarcheese. Daarbij een aardappel ei salade.
Ik weet het, ik moet echt even de tijd nemen om recepten op te zoeken en uit te vinden hoe dat ding werkt...
Gister quesedilla met gehakt, tomaat paprika en ananas. Daarbij komkommersalade en voor de kinderen appelmoes. Vandaag kip ketjap met rijst en broccoli