Ik had voor kerstavond gourmet staan, omdat we met kerst 2 dagen andere dingen eten. Hebben schoonouders ineens het plan omgegooid en gourmetten we 1e kerstdag Dus ik denk dat we dat nu maar vanavond doen, ik heb alles al in huis en anders hebben we het 2 dagen achtereen.
Ik zit ook al te stoeien met de kerstvoorbereiding.. het gaat in ieder geval konijn in het zuur uit de slowcooker worden.. nog nooit klaargemaakt maar moeders komt helpen met het familierecept. Schoonbroer en ik eten geen konijn naar varkenshaasje. Iemand nog een lekker recept voor een sausje/jus erbij? Schoonbroer zei al pepersaus.. maar ik wil eens iets anders
Een vriendin van mij maakt zuurvlees juist wel met konijn dus haha. Wel lekker hoor konijn! Wij eten het ook regelmatig.
Patat met snacks. Ik wil morgen graag pindakip uit de slowcooker eten, maar in het recept staat kokosmelk en ik hou totaal niet van kokos. Nu dacht ik eraan om het te vervangen door gewone melk, maar ik lees dat zuivelproducten snel schiften in een slowcooker. Iemand ideeën voor een alternatief?