Gebakken kipkarbonade in tomatensaus met tijm en patatjes uit de oven. En daarbij broccoli voor de kinderen en sla voor ons. Bekijk bijlage 637274
In het originele recept van ashley willems staat: 100 ml kookroom of kokosmelk. Dus ik zou dan voor kookroom gaan. Edit: hoewel je de kokosmelk in die kleine hoeveelheid niet echt terug proeft in dit recept.
Zoete kip met uitgebakken spekjes, cajun aardappeltjes uit de oven en salade met maïs, tomaat en paprika
Ik ga een grote pan kippensoep maken. Nog even inspiratieloos voor wat erbij, maar zullen wel harde broodjes of een stokbroodje met tapenades oid worden
Oudste gaat logeren, dus de jongste mag kiezen. Iets met cannelloni, spinazie en heel veel kaas gaat het worden. En ik maak er nog een salade bij.
Helaas valt ivm harde wind de stroom steeds uit (en komt dan vervolgens even terug) dus de pizza schuift op naar een andere keer. Ik maak eiersalade erbij en man heeft net stokbrood gehaald bij de bakker, heb ook wat salata mechouia (hete pepersalade) uit de vriezer gehaald.
Man en oudste gaan uit eten. Wij eten pasta. Morgen ga ik met kleuter uit eten en eten de thuisblijvers home made sushi