Deze 2 dagen agv Ene dag sperziebonen, aardappels en sate schnitzels Andere dag bloemkool, kaassausje, aardappels en soort van schijf bij de slager vandaan
de kids eten bloemkool met aardappel puree en knakworstje mijn man bloemkool,puree en sate snitzel en ik alleen bloemkool en puree
Deze dagen lekker makkelijk en/of snel klaar ivm Kerst. Vandaag dus kip tikka met puree en boontjes. Morgen waarschijnlijk spaghetti (heb nog saus in de vriezer).
Mijn man is met de kinderen naar zijn ouders en ik kan zo heerlijk de hele dag in alle rust koken voor kerst. Kerstavond eten we sowieso altijd makkelijk en weinig, omdat we ‘s avonds uitgebreid gaan borrelen/snacken. Dus man eet bij zijn ouders en ik bestel wat sushi en sashimi
Enorm saai: aardappelpuree met broccoli en vegetarische spekjes. 1e K: eten bij schoonouders. Die maken een runderrollade ♡ 2e K: thuis koken. Rubderroast met een salade en pommes duchesses uit de airfryer. We hebben een zalm carpaccio vooraf en een chocolate lava cake na!
Wij vieren vandaagkerst want morgen avond werk ik. Eerst wat hapjes straks daarna: Voor: Garnalen cocktail Hoofd: boeuf bourguignon Uit de slowcooker Na: aardbeien tiramisu