Ik ga deze maken: https://familieoverdekook.nl/pittig-gebakken-rookworst-met-ui-en-ketjap/ Ben heel benieuwd of het wat is. Daarbij eten we preistamppot en komkommersalade
We gaan vandaag bij intratuin lunchen dus voor vanavond een lichte maaltijd, rode linzensoep met een stokbroodje.
Sorry ik ben niet @Adje Maar wij eten dit ook wel eens, traditioneel maken ze dit met in stukjes gesneden gekookt ei erdoor (in Zeeland dan). Heerlijk!
Is heel simpel. Ik maak gewoon een smeuïge aardappelpuree (met boter en crème fraîche of melk) (en soms wat grover gestampt). En in een andere pan bak ik gesneden prei aan tot het gaar is. Dat roer ik door elkaar. En evt. kan je nog gedroogde tomaatjes toevoegen of bv boursin ipc crème fraîche oid. Beetje afhankelijk van wat je erbij eet.
Maaltijd salade met restjes kip, spekjes, rauwkost en sla. Dressing erop. En voor de liefhebber ciabatta erbij
Vanavond simpel gebakken aardappeltjes, broccoli met kaaskerriesausje en een gehaktbal. Dit eten wij echt serieus nooit haha.