Dank je! En ik ga geen traditionele couscous maken (neem ik aan), dus dat scheelt enorm denk ik. Bij de ah verkopen ze voorgekookte, die je alleen nog hoeft te wellen en smaakmakers e.d. aan toe moet voegen. Dus dat staat redelijk snel op tafel gelukkig.
En nee dat is zeker niet traditioneel haha denk niet dat iemand dat hier zoud eten. Gestoomd is echt zoveel lekkerder, ik vind het de tijd wel waard. Meestal stoom ik 1,5 kg in één keer en daar doen we dan meerdere keren mee, vries het gewoon in.
Haha, zoiets dacht ik al! Maar goed, zolang ik nog niet beter weet is het zo nog best lekker Laten we het er dan maar op houden dat wij vanavond Hollandse couscous eten met mediterraanse invloeden
Mijn broertje nam biefstuk mee. Ik at dat samen met hem met aardappelgratin en broccoli. En de rest at krieltjes. (en broccoli ofcourse)
Welke couscous is dat dan? Wil het wel een keer proberen zo want ja de couscous die je in de supermarkt koopt en enkel moet wellen is wel ok al vind ik de laatste tijd de smaak wat plat en probeer er wat meer smaak in te krijgen door bijvoorbeeld roomboter te gebruiken of bouillon of een kruidenmix.
Librije gehaktbal, geroosterde koolrabi en geroosterde aardappel met paprika, sjalotten en rozemarijn
Die van de supermarkten is idd allemaal instant. Wij namen vroeger veel kilo's mee als we op familiebezoek waren geweest in Tunesië haha Als die op was dan kochten we couscous bij de Marokkaanse supermarkt, of we kochten fijne bulgur die je dan op diezelfde manier kan bereiden (stomen). Als je het toch welt dan zou ik trouwens ook fijne bulgur nemen, dat is volgens mij wel redelijk te doen. Nu we zelf niet meer in Nederland wonen, nemen we weer allemaal etenswaren mee terug naar huis uit Nederland haha.
Wij zijn allemaal ziek dus ipv de gestoomde rijst die ik wilde maken wordt het kippensoep met peterselie, gerst en kikkererwten.