Kip in kruidige kokossaus (slowcooker) met sperziebonen, rijst en komkommer Weekendtoetje: Knickerbocker glory (oftewel een hoog glas met laagjes frambozen semifreddo, frambozensaus, pruimenstukjes, slagroom en gekaramelliseerde pecannoten)
Mijn moeder gaat haar slowcooker voor het eerst gebruiken en maakt een curry met veel groentes. Ben benieuwd Verder salade, rijst en/of naan
Vandaag verjaardag dus ik maak Chinese tomatensoep in de slowcooker, en gooi vanavond Turks brood pizza in de oven en wie wil kan blijven eten
Zuurvlees... een keertje met rijst en komkommersalade. Kan ff geen friet zien of ruiken. Terwijl ik dinsdag als een gek naar de mc moest
Restjes opmaken; man en kinderen rijst van gisteren (roz djerbi), ikzelf bloemkoolstamppot en daarbij eten we overgebleven linzenburgers.
Vanmiddag: -wraphapjes met pesto en gerookte kipfilet - wraphapjes met roomkaas en rauwe ham - quiche met geitenkaas, paprika en spekjes - tomaat/basilicum en mozzarella spiesjes - schaal rauwkost met yoghurtdip en heksenkaas - chips Vanavond: - zoet/pittige kipkluifjes - gehaktballetjes in tomatensaus - gehaktballetjes in satésaus - gehaktballetjes zonder saus - zelfgemaakte pastasalade - zelfgemaakte aardappelsalade met augurk en uitjes - huzarensalade - kruidenstokbrood - stokbrood om te dippen - zelfgemaakte knoflooksaus - gevulde eieren - schaal makreel en gerookte zalm - zoete aardappelfriet
Maaltijdsalade met kip, spekjes, avocado, geitenkaas en zonnebloempitjes. De kinderen eten poffertjes.
Gisteren aten we pannenkoeken bij Polle's Keuken. Vandaag aardappelbolletjes uit de airfryer, wortels en wij een lekkerbekje. Kids vissticks
Oh ja! Ik ben dol op uit eten gaan, al is het alleen al om de gezelligheid. En dan het liefste naar restaurants waar ik niet hoef te kiezen van een menu, maar waar de chef bepaalt en we meerdere gangen krijgen. Maar dat heeft meer te maken met dat ik alles lekker vind en anders moeite heb met kiezen. Wat eenvoudigere restaurants vind ik ook prima. Maar dan probeer ik wel altijd iets te kiezen wat ik zelf niet zo gauw zou (of kan) maken. En het toetje zal ik dan soms eerder skippen, omdat dat dan meestal dingen zijn die ik zelf ook kan maken, dus dan neem ik liever een kaasplankje met een glaasje port En bedankt voor het compliment !