Kippen drumsticks uit de oven met aardappelkroketten en gemengde salade. Bedacht te laat wat te eten dus kon niet meer in de slowcooker.
Wraps met reepjes kipburger, sla en komkommer en sausje naar keuze. Lekker en makkelijk na een drukke zaterdag!
Sorry lees het nu pas. Ja het is heel simpel. Ik snij kipfilets in de lengte door midden, kruid ze met peper, zout, paprika poeder en wat knoflookpoeder. Deze leg je in een ingevette ovenschaal. Dan reepjes geroosterde paprika erop (uit pot of zelf roosteren). Daarna maak je een sausje van een beker crème fraiche en een potje rode pesto. Deze giet je eroverheen. Dan voor een minuut of 35 in de oven en ondertussen kook je rijst. Lekker met een rucola salade (vinden wij zelf).
Vanavond uit eten. Ik weet nu al waar ik trek in heb. Carpacio vooraf, tournedos stroganoff saus als hoofd en een cheesecake als desert. Mag eigenlijk alleen nog kip eten maar eens in de maand verwen ik mezelf vanavond dus hiermee.
Laatste zondag van de maand is hier altijd borrelhapjesavond. Maar nu gaan we dat af en toe afwisselen met gourmetten. Dus vanavond wordt er gegourmet.
Ohh carpaccio trek in zeg 9 maanden duren toch wel heel lang... kan echt niet wachten tot eind april Hier vanavond spareribs van de beren vermoed ik... ben lekker aan de studie en man met kinderen de hort op Gisteren uit eten geweest bij nieuw kidsproof restaurant in de buurt. Was lekker
Ik op werk tomatensoep met stokbrood kruidenboter kinderen pizza En man uitsmijter met mix van champignons, ui en paprika