Kip tandori (knorr wereldgerecht) Morgen kookt man, zelf gesneden patat, salade en slibtongetjes. Zondag uit eten. En zo heb ik de week weer vol weten te breien
Wij gaan gourmetten, vakantie inluiden. Normaal doen wij dat in het vakantie huisje als traditie maar aangezien wij naar de Efteling gaan en daar in een hotel zitten kan dat niet.
Rijst, wortels en honing soja kip uit de slowcooker (staat net op voor de eerste keer, dubbel recept dus hopelijk lekker )
Zuurkoolstamppot uit de vriezer getrokken. Dus straks lekker makkelijk. Vanavond nog cupcakes en taart maken dus sta nog genoeg in de keuken vandaag
Ik denk dat wij een pizza gaan halen. Als ik toch puf heb om te koken maak ik wraps, fajitavulling met groenten, guacamole, creme fraiche en nacho's
Risotto met uitgebakken spekjes, zelfgedroogde cherrytomaatjes en een zelfgemaakte kruidenmix, daarbij een groene salade. Voor mijn middelste dochter en mij bak ik er nog wat champignons bij.
Vanavond naar conferentie dus ik eet zo een gegrilde groentemix met aardappelschijfjes en rundergehakt.