Aangezien ons nichtje bij mijn dochter logeert (en zoon er niet is) hebben we een meidenfeestje met pizza en ijs
Mijn oudste mocht kiezen. Hij heeft een voetbalwedstrijd van een uur gespeeld én een half uur rondjes gelopen voor het goede doel. Hij koos zelfgemaakte pizza. Lijkt me geen probleem na zoveel sporten.
Ik heb een date met mijn oudste. Papa werkt Dus als de jongste slaap gaan wij kaasfondue eten en wie is de mol kijken
Stamppot spitskool uit de slowcooker met spekjes. Vriend en dochter vonden het geen succes, ik vond het best oké
Oooo lekker..... heb je misschien een recept?? Ik maak dit ook weleens maar ben altijd benieuwd naar andere recepten die ik dan eens uit kan testen.
Zelfgemaakte kaassouffles, frietjes en een drie kleuren salade Middelste dochter maakt het weekendtoetje: karamelbrownies met frambozen en slagroom
Nog werkelijk geen idee. Duik vanmiddag de supermarkt even in denk ik. Ik begin de avond in ieder geval met een goed glas rode wijn na een volledige dry January
Patatjes. Lekker weekend zo haha. Dochter speelt nog een hockeywedstrijd van 17.40-18.30 uur en daarna rijden we even langs de cafetaria.