Nou in ieder geval voor een paar dagen. Gisteren dus voor 3 porties pastasaus gemaakt, chili con carne voor 2 dagen. Dan heb ik nog in de vriezer soep liggen en we hebben chinees over. Dus als ik geen zin of tijd heb om te koken, dan hebben we altijd wel iets. Verder heb ik vast groente gesneden en in zakjes in de koelkast gedaan. We werken allebei 40 uur en wil wel lekker blijven eten Oh en stoofvlees voor bij de hutspot heb ik ook nog gemaakt.
Handig, neem het me ook vaak voor maar komt er toch niet altijd van. Die groenten voorsnijden is ook een goeie!
Ik heb niet zo heel veel zin om te koken. Vanmiddag met een vriendin in de stad geweest en iets teveel geluncht. Denk dat het een maaltijdsoep met stokbrood wordt.
Zoete aardappelfriet, gegrilde köfte met een yoghurtsausje en gegrilde groenten (aubergine, ui, wortel, paprika, tomaat, courgette). En een salade
zeker! Het is super simpel en snel klaar - pasta naar keuze deze koken zoals op de verpakking - kip in blokjes snijden en aan bakken eventueel kruiden met wat zout en peper. -spinazie vers of diepvries mee verwarmen in de pan. - Boursin cuisine (niet te koop bij Ah maar wel bij bijna alle andere supermarkten) bij de kip en spinazie scheppen. - een minuut of 5 laten koken zodat het wat sausachtig is en klaar. Ik gooi dan vaak de pasta en saus bij elkaar maar als je het apart wilt opdienen is het ook prima. Als je wilt kan je er nog een uitje/champions/spekjes bij bakken voor de variatie of de kip vervangen voor zalm. hier is het een recept waar tot nu toe iedereen enthousiast over is en flink opgeschept