Kliekjesdag: Salade, pasta, broodje worst, groene groente, pizza. Ze eten allemaal maar wat ze willen als ze maar genoeg groente eten.
Vandaag eten wij eipannenkoek (ei gemengd met ongeklopte slagroom) kippendij met shoarma kruiden en wokgroenten.
Vanavond oerhollands. Hachee(uit de slowcooker) , rode kool, stoofpeertjes, appelmoes en aardappelpuree. Morgen word het babi pangang uit de slowcooker, foe yung hai en witte rijst/bami. Met als toetje panna cotta met ruby chocolade en frambozen saus.
Goed dat ik dit topic voorbij zie komen ga gelijk vlees uit de vriezer halen en in de koelkast leggen. Anders zou mijn plan morgen te koken veranderen in afhalen/bestellen/uit eten gaan.
De kinderen gaan uit eten met opa nog voor hun verjaardag. Wij eten kabeljauw met mozzarella , basilicum en tomaatjes en krieltjes uit de oven. Daarna afsluiten met een kaasplankje en een goed glas Port.
Oudste dochters willen graag samen ‘uit eten’, oftewel ze gaan naar de McDonalds Jongste dochter eet ook ergens anders. En wij eten biefstuk met zelfgemaakte bearnaisesaus, gebakken aardappeltjes met ui en botersla met vinaigrette en een gekookt eitje
Pizzarette. Vinden de kinderen erg leuk. Ik heb er te weinig geduld voor. Misschien maar wat bijgerechtjes erbij doen
Lekker pizza, voor mijn dochter en mezelf bloemkoolbodem, voor dochter met tomatensaus, ham, salami en tomaat en voor mij met roomkaas, salami, ham, tomaat, ui, knoflook, champignons en jalapenos. Vriend gewone bodem met gehakt, tomatensaus, paprika, champignons, ui, knoflook en jalapenos. Nu al trek in