Gehaktballetjes in tomatensaus met tagliatelle. Daarbij eten we stokbrood met kruidendokter, olijven en fetakaas.
We hebben onze maandelijkse hapjesavond: rauwkost met dipsaus, gevulde eieren, toastjes en stokbrood met tonijn-, eiersalade en kruidenboter, kip-avocado rolletjes, hartige soesjes met roomkaas-ham vulling, kaas-pesto vlinders en mini frikandellen. Weekendtoetje: bramenpuddinkjes met bramen en amandelkrullen Niet de meest gezonde maaltijd dus
Gebruik je ook die pizza bodems van de AH hiervoor? Die diepvriesdozen met kleine bodems? Ik heb echt nog nooit zulke lekkere pizza's als uit de pizzarette gegeten
Ik maak het deeg bijna altijd zelf! Maar dit klinkt wel erg handig haha. Na even zoeken kom ik op bodems waar ook tomatensaus bij zit, zijn het die? Ik vind de pizza’s van de pizzarette ook heerlijk! Hebben jullie ook zo’n ding?
Ja ik heb er 3. Doen het meestal namelijk alleen met visite. Op die pizza bodems van AH zit al tomatensaus inderdaad. Is echt makkelijk, je haalt ze uit de vriezer en iedereen hoeft alleen nog te beleggen. 1x met zelf gemaakte deeg gedaan maar dat duurt zo lang. Deze zijn iets van voorgebakken dus hoeven maar 5 minuutjes in de pizzarette. Deze bedoel ik... Bekijk bijlage 643497