Die smiley heet ‘roll eyes’ en staat voor geërgerd of geïrriteerd of zoiets. In ieder geval iets negatiefs. Iets met; pfffffffff Hahahahahah!
Ik had tandoori Kippenpootjes gemaakt (en dat lijkt in de verste verte niet op die van dat pak tandoori van Knorr ). Nan (gekocht, daar waag ik me niet zo snel aan). Saag paneer (Indiase kaas in spinazie). Andaa Bhaji (eieren in milde curry). Chicken Vindaloo (héééle pittige curry) En als toetje mango ijs ❤️
Klinkt heerlijk! Wij liepen toevallig vanmiddag nog langs een échte kleien tandoor/tanour. Mijn schoonmoeder had er vroeger ook 1 en maakte daar oa brood in. Ik ken bhaji trouwens als iets anders, hetzelfde als pakora. Of ben ik nu in de war?
Nee je hebt helemaal gelijk. Ik schreef het verkeerd. Je hebt onion Bhaji: dat is ongeveer hetzelfde als pakora, maar dan uien in beslag gedoopt en dan gefrituurd. En je hebt anda bhajee; dat zijn gekookte eieren in een curry met ui en tomaat. Ik vind zo’n oven echt fantastisch! Ze worden ook heel heet hè? Daar maken ze ook Nan in.