Heerlijk! Altijd lekker Hier vandaag op verzoek van mijn dochter opgebakken aardappels, een gehaktbal van mijn moeder en gewokte groentes.
Klinkt lekker, heb je een recept voor de varkenshaas? Wij eten vandaag spaghetti met avocado-tuinbonensaus en spekjes, met een salade met geroosterde groenten. En ik heb nog wat pittige tomatensoep over van gisteren, dat eten we vooraf.
Zo eens kijken wat ik kan knutselen van het eten dat we nog hebben in huis.. want veel is het nu al niet meer en de schappen blijven maar leeg
https://www.mamsatwork.nl/varkenshaas-slowcooker-rode-portsaus/ Zit er net in, ruikt heerlijk en echt mega simpel.
Homemade pizza, zo meteen aan de slag met het deeg. Wil niet extra naar de winkel voor toppings dus het zal deze keer eenvoudig worden. Ham en hoogstwaarschijnlijk gekaramiliseerde ui
Een vraagje: Ik heb best wat groente in huis wat vandaag of morgen op moet. Ik wou er groentesoep van maken. Sowieso met wortel, ui, prei, bloemkool en aardappel. Kan ik sperziebonen daar ook doorheen gooien of is dat een raar idee?
Ik heb geen zin om te koken dus satévlees uit de vriezer gehaald (wel zelf de kip gemarineerd) en patat, stokbrood en komkommers erbij. O, en zelfgemaakte knoflookboter, maar dat stond er nog van vorige week.
Even de boontjes in kleine stukjes knippen of snijden. Hartstikke lekker. Soep is vaak toch een allegaartje van alles.