Haha, dat valt op zich wel mee. Het is meer dat ik alles helemaal zelf wil maken (omdat ik dat leuk vind). Dus alles wat lang houdbaar of invriesbaar is maak ik ook ruim van tevoren. Zo liggen er drie smaken botercrème en 3 genoises klaar in de vriezer. Die maakte ik vorige week al. En deze week maakte ik 4 soorten roomijs, en dan nog wat kleine dingen. Vandaag en morgen alles wat ik het liefst zo vers mogelijk op tafel zet.
@Adje Ik ken dat van dat zelf willen maken wel, een vriezerla ligt nu vol met zelfgemaakte bouillonblokjes (kip en groenten), citroenschillen, ijsblokjes met evaporated milk, knoflook- en pompoenpuree haha. Gelukkig heb ik een grote vriezer en dan heb ik het nog niet over wat er buiten ligt te drogen in de zon.
Friet op een verjaardag. Hadden eigenlijk al zuurkoolquiche gemaakt voor als we thuiskwamen dus die schuift dan door naar morgen.
Gisteren gebakken aardappeltjes met gestoofde wortelen en kotelet Vandaag spinaziepuree met jus en kippenworst, vriend naar frietkot.
Astma aanval die we niet onder controle kregen. Was even heftig maar zijn weer lekker thuis gelukkig.
Dat hopen wij ook, hij was bijna 3 jaar opname vrij. Net een aantal weken helemaal zonder medicatie maar blijkbaar toch iets te vroeg, dus die bouwen we weer op.
Gisteren lekker wat gehaald (kapsalon en Turkse pizza), vanavond eten we linzensalade met spekjes, blokjes kaas en spinazie.