Kinderen: Tomatensoep en bladerdeeghapjes Man: Moksi Alesi Ik: Pasta met tomaat, basilicum en parmezaan We eten de vriezer weer eens leeg
Ik maak zelf kalkoenschnitzels, daarbij frietjes uit de Airfryer, gestoomde mais en honingworteltjes uit de oven.
https://uitpaulineskeuken.nl/2016/03/geroosterde-paprikasoep.html Dit recept gebruik ik als basis. Maar ipv roosteren, grill ik de paprika's en ik voeg er nog wat chilipoeder aan toe omdat wij van pittig houden. Oja, vandaag vervang ik de crème fraiche door mascarpone, omdat we die nog hadden. Maar ik weet nog niet of dat een aanrader is (al verwacht ik van wel, ik hou van mascarpone ).
Gisteren Surinaamse kip ketjap met ingelegde groenten en Surinaamse rijst. Vandaag eet zoontje poffertjes en ik bapao. Man eet op het werk.
Thuisbezorgd. We hebben gekozen voor hamburgers en friet. Geen zin meer om nu nog te koken. Kinderen aten al eerder. En gezonder
Vriend had een pasta ovenschotel met zalm gemaakt volgens zijn voedingsschema. Dochter en ik aten frietjes uit de oven, gebakken kipfilet en doperwtjes. Daarbij appelmoes. Feestmenu dus
Kipboomstam, gekookte aardappelen, kinderen witte bonen in tomatensaus en wij een salade van gemengde sla, hutenkase en Pinto bonen.
A la @DQueen een maaltijd van de slager die ik thuis alleen nog maar op hoefde te warmen, ideaal en super lekker.