Gevulde paprika met een schepje cottage cheese uit de oven. En Oikos blueberry cheesecake yoghurt na. Hmm!
Wij eten: Gehaktballetjes in tomatensaus Gehaktballetjes in satésaus Gehaktballetjes zonder saus Kipkluifjes Makreel/gerookte zalm Huzaren salade Aardappelsalade Gevulde eieren Rauwkost Zoete aardappel frietjes Stokbrood+kruidenboter en zeezoutboter Knoflooksaus En hapjes vooraf en ijs na
Rib eye wat eerst in de slowcooker sous vide is bereid en daarna kort gebakken. Ik ben benieuwd want ik kreeg de slowcooker als er ook een sous vide stand op zit voor mijn man en dat zit er dus op. Met salade en stokbrood er bij.
Ja. Dan wil ik iets vragen. Ik zoek al tíjden een poffertjespan. Waar heb jij de jouwe gekocht? En zeg nou niet dat je hem al járen hebt, want dan ga ik huilen Mijn stiefzoon wil al heel lang poffertjes eten een keertje maar ik zie het niet zitten om voor die enkele keer een dure pan te kopen
Vrijdag aardappel met groene bonen en kipsnitsel gevuld met champignons Gisteren mosselen natuur en mosselen met kruidenboter en room, met frietjes en salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer en lente-ui Vandaag gehaktballetjes gevuld met mozzarella in tomatensaus uit de slowcooker en penne.
Ik moet je teleurstellen Deze poffertjes waren kant en klaar en die hebben we opgewarmd in de oven. Even makkelijk voor een keertje
Op dringend verzoek van jongste dochter: Mac n cheese en een salade (ijsbergsla, komkommer, tomaat, paprika, feta en cashewnoten) Weekendtoetje: moelleux au chocolate met koekkruiden en crème anglaise