Dit hadden wij Knödel met kastanjechampignons, bloemkool en broccoli en braadworst Bekijk bijlage 631327
Wij hebben wat gehaald van de Italiaanse traiteur. Ik had lasagne verdi, vriend ravioli en dochter tortelone 4 kazen.
Voor man nog restje gehaktballen in charmilla met een stokbroodje. Voor mij gebakken zalm met tomaat, bladspinazie en aardappel uit de oven.
Vanavond hadden we kaasburgers, boontjes en aardappelwedges uit de airfryer. Morgen of zaterdag eten we chili con carne. Maar wat eet ik erbij??? Maak het niet zo vaak en ben niet echt van de rijst (behalve bij Indiaas eten dan).
Wij eten er tortilla chips bij (nacho cheese) en het liefst niet te vaak want ik vind beiden niet heel lekker .
Uiensoep à la Heston Blumenthal (uit de slowcooker), zelfgemaakte broodjes met (zeezout)roomboter en een salade met gesuikerde bacon en Old Amsterdam
Ik vind aardappelpuree , brood om te dopen er ook prima bij te doen. Of in een gevulde paprika en verder niets erbij
Ik maak zelf vaak deze, echt heerlijk! https://www.keukenliefde.nl/bloemkool-ovenschotel-met-gehaktballetjes-en-kaassaus/