Bloemkool met pangafilet Kids krijgen er patatjes uit de aifryer bij. Ikzelf er nog een eiwit reep bij
Het zijn boerenfrietjes, kipnuggets en bitterballen uit de airfryer geworden met daarbij wat rauwkost. Iets met overprikkelde aan mij hangende kids... Risotto schuift door naar morgen
Gestoofd rundvlees in kokossaus, rendang van eieren, kokosrijst met kaffir lime, zoetzure komkommer, gesmoorde bloemkool
Kip zoet zuur met groenten en rijst. Morgen lekker uit eten met mijn zus. Al heel lang gepland maar kwam er steeds niet van
Poffertjes! Ik heb gisteren een pan gekocht ❤️ Ik heb het alleen nog nooit gedaan maar ik denk dat het wel lukt. En zo niet; ik heb kant en klare poffertjes achter de hand
Die hebben we hier in Zweden niet. Maar dat deed ik in NL ook wel eens. En weet je wat? Blijkt dus niks kant en klaar aan. Oplichters! Gewone een dure verpakking voor twee grote aardappelen Hier koop ik dus die soort aardappel in 3kg zak, prik gaatjes in de schil en magnetron ze net zo lang of in aluminium in het vuur, als we op pad zijn.