Haha ja ik snap je, eigenlijk zijn het helemaal niet zulke kieskeurige kinderen want in lasagne en veel andere gerechten eten ze al deze groentes gewoon op. En losse ananas en Cherrytomaatjes ook.. Maar de tip van dunne plakjes ham en tomaat etc is een goede in ieder geval! Rauwkost gaat ook slecht helaas.. gelukkig eten ze gewoon gekookte groentes meestal aardig goed..
Tomaten-basilicum risotto met uitgebakken ontbijtspek en een groene salade Ik ga een poging doen om de risotto in de crockpot express te maken.
Gisteren ergens gaan lunchen en daarna zo vol dat we geen avondeten meer hebben gehad. Vandaag ga ik tostones maken met guacamole en gebakken garnaal en een kipsalade. Kipsalade kan ook op de tostones. De kinderen eten dan meestal een pizza of noodles.
Wij gaan gourmetten. Het is altijd een uitdaging om iets te vinden dat iedereen lekker vindt als de kinderen van mijn man er zijn (vegetarisch en lusten niet veel). En ik wil ook niet altijd iets helemaal ongezonds op tafel zetten elke keer. Prima oplossing dus. Ene helft van het gourmetstel voor vlees, andere voor Vega spulletjes en de pannetjes voor ei en pannenkoek.
Een multicooker die onder hoge druk werkt. Dus eigenlijk een soort elektronische en automatische snelkookpan, maar dan met nog meer functies (zoals slowcooker, rijstkoker, yoghurt, stomen, en sauté). Echt geweldig apparaat
Goed opgelost Ik had dat ook altijd met mijn familie. Vegetarisch, lactose- en glutenvrij. Plus kieskeurig neefje. Het werd vaak friet
Ja, is vrijwel exact hetzelfde. Alleen de instant pot is nog niet zo gangbaar in Nederland en moet je via amazon kopen (en die heeft ook bepaalde accessoires erbij) en crockpot is hier een meer gangbaar merk.