Pokébowl Voor zoon en mij met zalm, dochter met kabeljauw en man lust dat allemaal niet , dus hij eet brood met een uitsmijter en iets van soep uit de vriezer.
Soms maak ik ze zelf (zie recept) en dan het liefst op de bbq ipv in de pan en soms gebruik ik een luie cheats versie. Vandaag doe ik de luie versie, namelijk afbak ciabattina’s die ik met de tonijnvulling in het tostiapparaat grill. .
Klinkt goed dit recept; bedankt! Ik ga dit morgen uitproberen. Ik zag dat ze bij Albert heijn te koop zijn (piadina), denk dat ik voor die luie verse ga
Ik hoop dat het zal smaken! Ik vind in dit geval Jamie Oliver trouwens wel een beetje zuinig met zijn 30 gram kaas dus ik doe er altijd veel meer in
Wij bakken vandaag voor de kindjes lekkere pannekoeken. Zelf krijgen we vanavond vistite (na kleine kinder bedtijd) en hebben we een tapas avondje. Maak verschillende koude en warme tapas oa moinkballs, mini sateetje en dadels met spek van de kamado. Lekkere zelfgemaakte sangria (minder alcohol,meer vers fruit) erbij. Mmmmm.. Nu al zin in. Straks naar de weekmarkt voor fruit, groente en vlees/kip.
Wij gaan met vrienden eten bij een sterrenrestaurant. Hadden we eigenlijk al maanden geleden moeten doen, maar dat was het eerste weekend dat de horeca moest sluiten. Dus ik kijk er ook letterlijk al maanden naar uit En natuurlijk met bijpassend wijnarrangement, dus heen met de metro terug met de taxi Kinderen eten pizza
Stokbrood, mijn man maakt hem zelf. Lekker met brie, kaas, eiersalade etc Nog nog wat bedenken wat ik komende week ga eten met augurken. Samen met onze knul (6) hebben we vorige week augurken uit onze tuin geplukt en voor de eerste keer ingemaakt