Risotto met venkel en oesterzwammen, caponata met ciabatta en als dessert een vegan brownie met chocolade-pinda topping
Gisteren zouden we dus pita met kip eten, dat is iets anders geworden... Dus vandaag echt de pita met kip en morgen de piadina met tuna melt.
Griekse tomatenrijst met brood en zelfgemaakte tzaziki En als toetje zelfgemaakte tiramisu. Nu al zin in. Zwager en schoonzusje komen eten. Gezellig!
We gaan naar Fitzgerald. Als ik eraan denk (na alle wijn ) laat ik morgen even weten hoe het was. 2 jaar geleden naar FG restaurant geweest en dat was echt een belevenis, met van die leuke over the top details. Zoals je eigen peper en zout samenstellen, je eigen mes kiezen uit de verzameling van de chef (die hij op zijn reizen gescoord heeft), een plateautje voor je handtas En het eten was echt goddelijk!
Lasagne. Het gehakt en tomaat zitten sinds vanmorgen in de slowcooker. Mijn man had gisteren 3 stokbroodjes gemaakt en er was er nog 1 over. Die eten we er lekker bij met kruidenboter. (Zo nog " maken", kruiden uit een potje bij boter doen is niet echt maken maar wel lekker)
Wij doen lekker makkelijk vandaag: frietjes uit de airfryer, zelfgemaakte mexicano’s en sitosticks (uit de vriezer), pindasaus en een komkommersalade En weekendtoetje: witte chocolade panna cotta met frambozen-espuma en verse frambozen en aardbeien @PenF : Fitzgerald is een absolute aanrader. Eten was onwaarschijnlijk lekker en schilderijtjes om te zien. Echt alles was een smaakbommetje. Wijnen waren perfect en de bediening was fantastisch