Simpele rode pasta. Maak hem zoals altijd: gehakt rullen met een teentje knoflook en een rode ui. Een gesneden rode paprika en vervolgens een zak Italiaanse roerbak. En dan kant en klare rode saus van de AH erbij. De basilicum versie. Maar het wat we potjandorie pittig, zo erg dat ik t zelfs niet eten kon !!! Niemand heeft t gesmaakt en hoe dat komt?!!!!
Coq au vin ❤️ Aardappelschijfjes gekruid met Provençaalse kruiden, simpele groene salade met Franse dressing en appelmoes voor de kinderen erbij. Toetje voor de kinderen: yoghurt met knetterballetjes Ik lach net zo hard met hen mee als ze hun mond opendoen en al dat geknetter komt eruit
Oeh, lekker! Als wij in Den Haag zijn, dan sluiten we de dag altijd af bij Simonis (bij de visafslag?). Wij zijn uiteten geweest. Ons laten verassen door de chef, oa met tonijn, coquilles, eendenborst en citroenijs met zomerfruit. En een wijnarrangement
Zoete aardappel noedels met roerbakgroente en zelfgemaakte oosterse kruidenmix en daarbij ketjap-honing kip
Ik ben verschrikkelijk inspiratieloos. Eet alleen met zoon (hele moeilijke eter) en moet extra maken voor man, die heeft avond dienst. M'n hormonen hebben trek in van alles en nog wat maar toch ook in niks Ps, het wordt denk ik Ajam pedis met sajoer boontjes en rijst. Voor zoon sperziebonen met appelmoes.
Hier ook mega inspiratieloos (altijd als ik alleen eet). Denk dat ik wat aubergine grill met daarbij ui en paprika, daarnaast een vega burger. Lekker makkelijk.
Zoon mocht kiezen want zijn hockeykamp is gestart: stamppot andijvie met spekjes , tomaat en natuurlijk zelfgemaakte appelmoes.
Pasta met rode pesto-roomsaus, met gerookte kip, olijven, spinazie en zongedroogde tomaten en een salade erbij.
Ik had gisteren makarouna gemaakt, daar is nog genoeg van over dus eten we nog een keer van. Maak er alleen nog wel kofta (van kip) bij. En voor mezelf nog groentensoep.