Ik heb echt nergens zin in. Kinderen eten tosti man denk dalijk ook die had ook nergens zin in en moet dalijk werken Vanmiddag snacks uit air fryer gehad. Misschien is t atd haha
Hier eten we simpele rode pesto pasta. Ditmaal met kip, broccoli en zoete punt paprika. Ik serveerder in een grote schaal met op de bodem rucola. Bekijk bijlage 658658 Bekijk bijlage 658659 Bekijk bijlage 658660
Dan is de kipcorn een aanrader. Was eigenlijk nog lekkerder en gemakkelijker, aangezien hij dan niet gesneden hoeft te worden en zo op een tortilla past (formaat meergranen van AH was perfect, als je het onderste randje nog wil omvouwen).
Ik kan het wel even voor je opzoeken. Wij noemen het Indische kip, maar denk niet dat dat het echt is, gezien de ketchup en pindakaas dat erin gaat.. maar goed, hetis makkelijk en de kinderen zijn er gek op.
Mac (voor mijzelf een salade met gemengde sla, noten, powerfruits, granaatappel, geitenkaas en balsamico dressing).
Zometeen gebakken schapenhersens met slata mechouia en brood. (En nee, dit keer bedoel ik geen speciale pasta-vorm ermee... ) Vanavond een broodje shoarma met friet en salade denk ik.
Wij doen het ook altijd met kipkorns. Vind ik net wat kruidiger dan gewone kipschnitzels. En inderdaad het past perfect op een kleine wrap. Lekker met chilisaus ook.
Ik heb net als lunch nog wat gegeten. Hadden gelukkig nog wat over. En nu met zelfgemaakte chili jam. Lijkt op chilisaus maar dan wat kruidiger (zit ook gember en knoflook in). Oeh, dat was wel heel lekker Jammer dat ik daar pas op kwam door jouw post en niet al gisteravond...