Klinkt lekker! Heb je een receptje of link naar recept? Wij eten vandaag pasta in tomaat-mascarpone saus met champignon, kipfilet, krokante bacon en spinazie. Groene salade ernaast voor de liefhebber met mozzarella-balletjes, knoflook olijven en tomaat.
Dat van jou klinkt trouwens ook heerlijk. Heb je daar een recept van of is het gewoon door elkaar roeren wat hierboven genoemd staat?
Na 2 avonden barbecueën (bij anderen), vanavond weer koken: Grieks gehaktbrood met een pitabroodje, zoete aardappelfriet, Griekse salade en zelfgemaakte knoflooksaus. Het gehaktbrood zit al in de slowcooker, de salade en de knoflooksaus al in de koelkast. Straks alleen nog maar even de friet in de oven
Het is inderdaad door elkaar roeren wat hierboven staat Ik gebruik meestal een pakje frito van Heinz en een bakje mascarpone, maar ik heb nog 2 bakjes saus van de Albert heijn staan. Die gaan dus erdoor. 1 zakje babyspinazie, 1 grote bak champignons, 2 grote kipfilets en een zakje krokante spekjes van Stegeman. That’s it Soms doe ik er nog paprika door of meer groente, maar met de salade ernaast is dit prima voor ons.
Aardappelen, boontjes en karbonades uit de slowcooker. Alleen vergeten om op tijd aan te zetten dus hopelijk op tijd gaar