Oeh die ga ik onthouden! Hij was oké, er zat echt een berg koriander in (daar hou ik niet zo van) kan me ook niet herinneren dat we de laatste keer dat in Den Haag bij Maharani hadden. Maar buiten dat was hij wel onwijs lekker! (heb de koriander er zo goed als uit gevist hahaha)
Ja het probleem is een beetje dat koriander echt overal doorheen zit mbt Indiaas eten. Maar is dat niet ook zo bij Indisch. Of nee, dat is meer ketoembar denk? In poeder of verse vorm. Koriander: of je houdt ervan of niet. Volgens mij is er geen grijs gebied. Volgens sommigen smaakt het naar zeep
Ja dat vind ik dus ook hahaha. Idd in de Indische keuken is het ketoembar (dat zijn de zaadjes en die smaken dan weer niet naar zeep ) Ik heb het er nu uit gevist, was ff een klus maar goed toen smaakte het iig wél
Volgens recepten van een vriendin. Ben je oprecht geïnteresseerd? Want dan wil ik het best uittypen. Maar als ik alleen een beoordelende reactie krijg, laat ik dat goed? Jij weet volgens mij prima je recepten in de Indiase keuken!
Het huis wil stampie rauw.. (stamppot rauw andijvie) Ik wil pannekoeken met banaan en chocopasta. Ik weet nog niet wie er gaat winnen.. Ik denk man want ik heb geen zin om pannekoeken te bakken...
Waar zit dat nieuwe zaakje dan? Als ik in Engeland ben eet ik ongeveer alleen maar Indiaas, vind het zo lekker! Helaas smaken mij eigen currys toch net iets minder lekker.