Ha nog iemand uit "ons" dorp! Maar echt een aanrader. Duurde trouwens wel eventjes voordat het bezorgd werd maar ze belde wel dat ze ivm drukte later waren.
Dat is niet zozeer pakje vs vers, maar zuid vs noord India. Hoewel ze dan wel eerder yoghurt gebruiken ipv crème fraiche. Wij kookten vroeger ook curries, dhaal e.d met voornamelijk kokosmelk, inderdaad superlekker! Maar toen ik de gerechten van mijn Pakistaanse vriendin leerde die dus met voornamelijk yoghurt gemaakt werden vond ik dat ook weer heerlijk. Anders, maar beide op hun eigen manier weer heel lekker. En een vriendin van mij is met een Indiase man getrouwd, ook waar hij vandaan komt wordt ook voornamelijk yoghurt gebruikt ipv kokos.
Ga ik onthouden en een keer gebruiken in de slowcooker met een gerecht. Zal eens googlen of heb je nog iets lekkers haha
Deze is echt een aanrader: http://www.thismuslimgirlbakes.com/2014/03/easy-and-traditional-pakistani-chicken.html?m=1 (Pakistaanse kip biryani) geen idee alleen of dat ook in de slowcooker kan. (Edit: kon het niet laten te Googlen... Maar blijkbaar kan biryani maken prima in de slowcooker.)
Dat wordt dan een zp meeting op dorp. Site ziet er lekker uit, maar helaas geen Phall curry. Daar is mijn zoon dol op. Ja ik weet het, dat kind spoort niet.
Er stond een HelloFresh gerecht op de planning, maar totáál geen zin of puf om te koken vandaag. Daarom maar wat besteld: een boerenschnitzel (met gebakken ui, paprika en champignon) en dikke patat.