We krijgen eters en daarvoor maak ik allerlei vullingen voor wraps die iedereen naar wens kan beleggen: Piri piri pulled chicken, kipcorn, bosui, komkommer, gebakken paprika en ui, ijsbergsla, tomaat en geraspte kaas En daarbij nog wat homemade sausjes: guacamole, chili jam, knoflook-bieslooksaus, honing-mosterd-dille saus, piri piri mayonaise en piri piri saus En voor de liefhebber nog wat zoete aardappel frietjes erbij. Toetje: panna cotta met frambozen coulis
Pizza. Ik ga voor mezelf deze maken: https://www.koolhydraatarmrecept.nl/koolhydraatarme-pizzabodem-van-fatheaddeeg/
Mijn man is jarig en die heeft gekozen; kipsate met rijst en kroepoek. Ik twijfel alleen nog over de groente die ik erbij doe. Denk dat ik sperziebonen ga stomen en anders wok ik wat groenten (oa Chinese kool, paprika, wortel).
Harira en zelf bocadillos vullen. Ik zet de broodjes op tafel met verschillende vullingen; kip stukjes, kefta, calamares, salade, komkommer, ui, olijf, tomaat en natuurlijk frietjes
Voor sport : kippensoep en broodjes na sport : pasta met tomaat basilicum en Parmezaanse kaas daarbij rucola salade